Hortumlu koltuk..

16 Ekim 2008 Perşembe




Geçen gün Cebit Bilişim Fuarındaydım. Tabii fuarda yeni pek çok ürün, hizmet,yeni teknolojiler, robotlar, animasyonlar, şovlar gibi pek çok enteresan ve bunların yanında pek çok da fuzuli :) ayrıntı olmakla beraber bir de tabii kimsenin fark etmediği ama benim farkedip üstünde biraz dinlendiğim bu koltuk vardı. Koltuk Turkcell standındaydı.
Ben gerçekten tasarımına bayıldım. İskeleti pirinç malzeme, bunun üzerine şeffaf plastikten borular ya da hortum (artık ne derseniz) ara ara potluklar verilerek raptiyelenmiş. Ayrıca oturunca da bir dengesizlik yok, yumuşacık olduğu için herhangi bir batma da yok. :)) Benim aklıma bunun ahşabımı yapmak geldi. Böyle bir iskelet kestirip bu tarz bir tasarım yapmak hiç de zor değil.. ÖZellikle genç ve çocuk odalarına hem eğlenceli hem de süper tasarım..
Sevdim. :))

0 yorum: