Afghan Square/ Kare motifleri birleştirme teknikleri

29 Ekim 2008 Çarşamba







***
Bu harika linkte kare motiflerin nasıl birleştirileceğine dair teknikler verilmiş. Ben bu kadar farklı teknik bilmiyordum açıkçası.
Fakat bu kadar çok tekniğin yanısıra benim tekniğim burada yok.. Belki kendim bizzat uydurduğumdandır..
Benim tekni şöyle.. Ben bir karenin son sırasını örerken diğer kareye birleştiriyorum.Örneğin 2li trabzanla çıkıyorsam 2.ilmeğiçekmeden bir ilmekte diğer karenin son sırasından çıkarıp beraber örüyorum. Ayrıca birleştirmeme gerek kalmıyor. Ama tabii nasıl bir model halinde birleştireceğinizi bilmiyorsanız bu teknikte söküp geri dönem şansınız olmuyor, motifi de sökmek zorunda kalıyorsunuz.. Ama açıkçası benim için çok pratik..
Bu da benim tekniğim yani.. :))
Site burada..

3 yorum:

ironik dedi ki...

birinci yöntem çok estetik olmuş, ben de sizin söylediğiniz yöntemi kullanıyorum, ama bundan sonra burada gördüklerimden birini kullanıcam sanırım :D

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Bende sizin tekniği kullanıyorum. Diğerlerini denemiştim ama en kolay ve şık duran sizin teknik.

Moonless dedi ki...

Arkadaşlar, kızıma ördüğüm battaniye bitmek üzere.. ORtadaki büyük parçayı yanlardaki çiçeklerle birleştiriyorum, bu iki taraftandan ipliği geçirip birkerede toplama yöntemiyle, yalnız arada 2 ilmek çekiyorum.. Gayette güzel duruyor..
Çok yakında paylaşıcam.. :)