Alice Harikalar Diyarında boyamaları..

6 Ekim 2008 Pazartesi




Alice harikalar diyarında'yı herkes bilir değil mi?Özellikle yaratıcı hayal gücü olan minikler bayılır..

Buradaki arkadaş,internetten bulduğu indirilebilir boyama sayfalarını siteye eklemiş.Bunları çocuk kazaklarına ya da tablo yapında işlemelerde de kullanabilir bence.. :)








Bu resimler aşağıdaki sitelerden bulunmuş:

Disney Magic Artist Online "Alice in Wonderland" Coloring Pages

Alice in Wonderland can be found at Disney Magic Artist Online. Print out Alice in Wonderland coloring pages and more!
Alice in Wonderland Coloring Pages
Alice in Wonderland coloring pages - Coloring pages for kids - disney coloring pages - printable colAlice in Wonderland coloring pages

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Moonless sanırım bunu 10 marifetde de yazmıştınız gayet güzel.Bu arada Nalan öğretmenin benim önerimi yazdığı yazıda yorumunuzu gördüm de geldim güzel yazılarınız var izninle bende eklemek isterim seni. Bana geri dönersen sevinirim.Sevgiler.

Moonless dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Moonless dedi ki...

Nasıl sevinirim bilemezsiniz..
Teşekkürler, tabiiki ekleyin. İzninizle bende ekliyorum o halde..

Mia dedi ki...

Hi,
very good blog and interesting post.
My children just adore coloring.
I can recommend those two websites with also completely free coloring pages:
Coloring pages
Kolorowanki