Bir çocuk değişir, Türkiye değişir..

15 Ekim 2008 Çarşamba



Benim anlatmama gerek yok aslında. Bu çocuğun yüzüne bakmak yeterli..
Neler görüyorsunuz bu yüzde?
Gelecek mi, umut mu, inanç mı..
İşte bunlar için ve daha fazlası için TEGV var. Harika bir iş yapıyorlar.

Kendi deyimleriyle misyonları şu :

Çocuklarımızın; Cumhuriyet temel ilke ve değerlerine bağlı, akılcı, sağ duyulu, özgüven sahibi, düşünen, sorgulayan, kendi iç yaratıcılığını harekete geçirebilen, barışçı, farklı düşünce ve inançlara saygılı, insan ilişkilerinde cinsiyet, ırk, din, dil farkı gözetmeyen bireyler olarak yetişmelerine katkıda bulunacak okul dışı eğitim programları oluşturmak ve uygulamak ‘tır.

Yani onlar çocukların eğitimine katkıda bulunuyorlar, onlara eğitim parklarında, öğrenim birimlerinde yeni yeni şeyler öğretiyorlar, özgüvenlerini, becerilerini geliştiriyorlar, çocuklar geleceğe daha sıkı hazırlanıyorlar..
Onları daha mutlu çocuklar yapıyorlar.. Onlar belki de yaşamdaki pek çok ilkleriyle buralarda tanışıyorlar.

Onlar burada "Ben değerliyim" diyorlar.. :))

Ne yapabilirsiniz?

1) Katılımcı olabilirsiniz :İlköğretim çağında bir çocuğunuz varsa sizde mutlaka bu imkanlardan faydalanmasını sağlayın. Çünkü TEGV 34 ilde, 11 Eğitim Parkı, 55 Öğrenim Birimi ve 18 Ateşböceği Gezici Öğrenim Birimi ve 1 İl Temsilciliği ile destek veriyor eğitime.

2) Gönüllü olabilirsiniz : 18 yaşından büyük herkes gönüllü olmak için başvurabiliyor.

3) Bağışçı olabilirsiniz : Bütün operatörlerde EGITIM yazıp 3353'e 1 SMS gönderdiğinizde 10YTL lik bağış yapabiliyorsunuz. Hatta HEDIYE (boşluk) ARKADASINIZIN CEP TELEFONU (boşluk) ADINIZI yazarak gönderirseniz, arkadaşınıza anlamlı bir hediye göndermiş oluyorsunuz.
Bunun yanında her yerde görebileceğiniz TEGV logolu rünlerden dealıp katkıda bulunabilirsiniz. Mesela nikah şekerinizi TEGV'den sağlayabilirsiniz. :))
Ben daha büyük bağışçıyım derseniz banka hesap numaraları da var.

Hepsi ve daha fazlası burada...
www.tegv.org


Unutmayalım ;
Bir çocuk değişir,Türkiye değişir.... :)

0 yorum: